دست نوشته های یک علاقه مند به علم...

دست نوشته های یک علاقه مند به علم...

مجموعه مقالات تحقیقی یک مخترع و محقق
دست نوشته های یک علاقه مند به علم...

دست نوشته های یک علاقه مند به علم...

مجموعه مقالات تحقیقی یک مخترع و محقق

دوره های آموزشی فشرده...

همانطور که میدونید در ایران، مخترع بودن و اختراع کردن بیش از اینکه یک کار آکادمیک و فنی باشه خودجوشه به همین دلیل هیچ گاه شاهد نقش مخترعین در پیشرفت مملکت نبودیم. عواملی چون عدم دموکراسی و فلسفه درست باعث شدن اعتماد بین مخترعین از بین بره و در نتیجه بسیاری از طرح ها از جهاتی خام و بچگانه باشن. همین نواقص در اختراعات دلیل کاهش فرصت های تجاری سازی میشن. من از بچگیم دوست داشتم مخترع خوبی بشم نه از اونایی که میخوان کارهای عجیب غریب کنن(تولید برق بینهایت و غیره) میخواستم تلاش کنم تا ایده هام همه پسند باشن و بروشور و کاتالوگ طرح هام، پیوست فنی و گزارش کار و تلاش و وقتی باشن که روشون گذاشتم. 

به همین جهت میخوام از تجربه و دانشی که در این مدت بدست آوردم برای راه اندازی دوره های آموزشی مهندسی اختراع استفاده کنم. صحبت های لازم حدود شش ماه قبل با دانشگاه انجام شده و انشالله تابستان در 10 جلسه 2 ساعته کارمو شروع میکنم. اگرم امکانات اجازه داد فیلم میگیرم میزارم تو وبلاگم. 

نظرات 1 + ارسال نظر
کاربر یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 09:06

سلام آقا عرفان
فیلم ها چی شد؟

هماهنگ کردم تو هفته پژوهش برگزار میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد