دست نوشته های یک علاقه مند به علم...

دست نوشته های یک علاقه مند به علم...

مجموعه مقالات تحقیقی یک مخترع و محقق
دست نوشته های یک علاقه مند به علم...

دست نوشته های یک علاقه مند به علم...

مجموعه مقالات تحقیقی یک مخترع و محقق

حالم از مردمم بهم میخوره...

گه بزنن به این فهم و شعور بی مصرف ایرانیا موندم سرشون رو با گچ پر کردن یا کاه و یونجه؟ یه سری که خدا بزارشون برا سکس و سوپر و معاشقه یه سری دیگه هم همه چیزو برعکس که هیچ سر وته فهمیدن! دسته سومم نفهم به دنیا اومدن که نفهم از دنیا برن... دسته چهارمی ها اعتبار از سوی پروردگار یکتا دارن و اومدن زمین با ریدن به اهل کتاب به همه جاهلین دیگه اطمینان بدن پوچی سرنوشت واقعی بشره و همه ما همچون حیوانات دیگه برای خوردن و خوابیدن و ریدن و کردن خلق شدیم.

نه هیچ کسی برای علم و دانش واقعی ارزش قائله نه هیچ شیر پاک خورده ای علاقه به صحبت کردن داره! 

همه پل های پشت سر هم تخریب میکنیم تا اگر امیدی جهت برگشت و هدایت باشه از بین بره!

ما اون قومی نیستیم که پیامبر ازش سخن میگفت...

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطی دوشنبه 26 تیر 1402 ساعت 23:26

علی سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 22:23

حرفات برام جالب بودن.منم مخترعم و تمامی چیزایی که گفتی مثل بها ندادن به مخترعین رو درک می کنم.منکه خودم خیلی دل سرد شدم از ابداع چیزای جدید .چون نه پول درست می کنه برام نه هیچی.به جایی رسیدم که حس می کنم بهتره برم سر یه کار کوفتی مثل بقیه یه زندگی تکراری داشته باشم و پولی حداقل سرماه بیاد توی جیبم.خدا این ایرانی های نامردو نیامرزه که هر کدومشون تا به یه جایی می رسن بقیه رو فراموش می کنن پدر سوخته ها.رفته بودم پژوهشکده رشد دانشگاه فردوسی مشهد اونقدر زدم توی ذوقم بابت اختراعم که حالم از دانشگاه بهم خورد.هنوز طرحمو ندیده گفت ما اینو ساختیمش؟ اسم طرحو بهش گفتم بعد ازش سوال کردم شما اینو ساختین؟ طرف مثل سگ موند حتی اسمشو هم نشنیده بود.به قول رئیس دانشگاهمون که می گفت تو نباید با پشت میز نشین معامله کنی چون همشون همینکه حقوق اخر ماه میاد توی حسابشون دلشون خوشه و کار دیگران رو راه نمیندازن.موفق باشی دوست عزیز حرفات برام آشنا بود

سلام مرسی از کامنت...
ما تو دوران سختی از روزگاریم چون نه دسترسی به بزرگان داریم نه مارو به نفت و گاز ترجیح میدن و نه حتی اجازه داریم از وسایل و امکانات موجود برای تجربه گرایی استفاده کنیم.
من تا لیسانس ام رو بگیرم از این مملکت میرم.
وقتی برمیگردم که نفت تموم شده باشه و این مملکت به تک به تک شهروندان خودش محتاج بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد