دست نوشته های یک علاقه مند به علم...

دست نوشته های یک علاقه مند به علم...

مجموعه مقالات تحقیقی یک مخترع و محقق
دست نوشته های یک علاقه مند به علم...

دست نوشته های یک علاقه مند به علم...

مجموعه مقالات تحقیقی یک مخترع و محقق

مقالاتی برای فروش دارم

یه سری مقالات دست نویس دارم برای فروش به شرکت ها و محققین و دانشجویان که نتایجی از تحقیقات شخصی ام در مباحث مختلف هستند.

من به مبحث انرژی های پاک و تجدید پذیر و پیشرانش علاقه دارم و در این زمینه تحقیقات زیادی کردم. البته در رابطه با مخترعان و مشکلاتی که دارند هم تحقیق کردم.

راه حل هایی نیز ارائه دادم که همراه با نوآوری و عنوان فرضیه های جدید بوده. نام این مقالات را درج خواهم کرد...

اگر نیاز به تحقیقاتی دارید (که مثل مقالات موجود تنها کپی پیست نباشه) به ایمیلم درخواست بدید با یه قیمت توافقی براتون می فرستم.

حتی اگه نیاز دارید براتون تحقیق کنم هم بگید انجام میدم من برای پیشبرد تحقیقاتم از این راه هزینه هام رو تامین می کنم.

مشاوره رایگان هم میدم در زمینه اختراعات،کار هایی که میتونید با امتیاز اختراع انجام بدید، ساخت نمونه اختراع و کمک به تکمیل ایده های مختلف...

موفق باشید.

ایمیلم:erfan.salimzadeh9@gmail.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد